Az MPMS páciens-nyilvántartó rendszer kiegészítő szolgáltatásaként elindítottuk a Tele-asszisztens szolgáltatást: egy olyan asszisztens-szolgáltatást, amely egy a rendelési időtől függetlenül hívható telefonos ügyelet.
A Tele-asszisztens szolgáltatás központi száma: +36 (1) 300-90-16 (a rendelő/asszisztens telefonszáma erre a számra irányítható), a bejövő hívások egy telefonközpontba futnak be, ahol a hívások naplózásra és rögzítésre is kerülnek.
A szolgáltatás munkanapokon 10:00 és 20:00 óra között érhető el, és magyar nyelven vehető igénybe. A munkaidőn kívül érkező hívásokat naplózzuk, és munkaidőben visszahívjuk.
Külön megállapodás alapján vállaljuk a praxis emailjeinek illetve Facebook Messenger üzeneteinek a kezelését is: az időpontkérések intézését, a kérdések megválaszolását, az orvosnak szóló üzenetek összesített továbbítását.
A Tele-asszisztens szolgáltatás elsődlegesen hosszú távú megoldásként, az asszisztens-hiány megoldására jött létre, de egyedi megállapodás alapján vállaljuk praxisok telefonhívásainak kezelését helyettesítés jelleggel, rövid távon (1-3 hét) is (pl. az asszisztens szabadsága illetve betegsége idejére).
A Tele-asszisztens operátora az alábbi kérdésekben tud a pácienseknek segíteni:
A Tele-asszisztens szolgáltatás előnyei az orvos számára:
A különböző telefon-kezelési megoldások összehasonlítása:
Egy orvosi praxis telefonforgalmának kezelésére (pl. páciensek kérdéseinek megválaszolása, soron kívüli időpontfoglalások, foglalási rendszer működésével kapcsolatos segítségnyújtás) több konstrukció is elképzelhető:
A különböző konstrukciók főbb jellemzői:
| Saját asszisztens alkalmazása | Univerzális call-centerek* |
MPMS Tele-asszisztens szolgáltatás |
|
| Bérköltség | $$$$ | - | - |
| Havidíj | - | $$$ - $$$$ | $ - $$ |
| Jóváírás az alacsony forgalmú hónapok után | - | - | ✂✂ |
| Működtetési költség** | $ - $$ | - | - |
| Rendszer elindulásához szükséges idő | @@@@ | @@ | @ |
| Kezdeti költség | - | ? | - |
| Elérhetőség*** | ☎☎ | ☎☎☎ | ☎☎☎☎ |
| Szabadság, betegség, szülés, felmondás | ☁☁☁ | - | - |
| Rugalmasság | ✓✓ | - | ✓✓✓✓ |
* Call-centerek: pl. esense.hu, interswitch.hu
** Működtetési költség: pl. telefonkészülék, havi előfizetési díj, kimenő hívások díja
*** Elérhetőség: napközbeni elérhetőség, szolgáltatási időn kívüli (esti, hétvégi) hívások fogadása, nem fogadott hívások visszahívása
A Tele-asszisztens szolgáltatás bővítési tervei: